KIM JESTEŚMY?PFR S.A. jest częścią grupy instytucji finansowych i doradczych dla przedsiębiorców, samorządów i osób prywatnych inwestująca w zrównoważony rozwój. Pod naszymi skrzydłami integrujemy działalność ekosystemu wielopłaszczyznowo wspierającego rozwój polskiej gospodarki. Dynamicznie reagujemy na sytuację gospodarczą dzięki zaangażowanemu zespołowi profesjonalistów, którzy każdego dnia podejmują działania mające na celu skuteczną koordynację programów rozwojowych i wspierają zrównoważony rozwój kraju.
Wspieramy proces modernizacji gospodarki. Pomagamy eksporterom, innowatorom, inwestujemy w rozwój przedsiębiorstw i infrastruktury oraz wypełniamy luki, z zasypaniem których nie radzi sobie wolny rynek. JAK PRACUJEMY~ Konsekwentnie dążymy do realizacji celów. Jesteśmy zawsze przygotowani, a sprawy doprowadzamy do końca.~ Analizujemy i rozumiemy otaczającą nas rzeczywistość. Wyciągamy wnioski ze swoich sukcesów i porażek oraz podejmujemy konieczne ryzyko.~ Tworzymy nowe idee, usługi oraz rozwiązania. Śledzimy najnowsze trendy i wykraczamy poza utarte schematy.~ Traktujemy innych w swojej pracy tak samo, jak chcielibyśmy sami być traktowani. ZOSTAŃ CZĘŚCIĄ NASZEGO ZESPOŁU!
Szanujemy naszych współpracowników i ich cenny czas. Staramy się patrzeć na sytuacje z perspektywy innych, aby znaleźć porozumienie, które pozwoli osiągać postawione cele. Kultura organizacyjna to dla nas więcej niż zbiór norm społecznych, systemów wartości, klimat organizacyjny lub wymogi zachowania. Dla nas kultura organizacyjna to nasze wspólne przekonanie, że powinniśmy postępować właściwie, nasz etos pracy i to, jacy jesteśmy wobec siebie. Zostań jednym z nas i zyskaj realny wpływ na kształtowanie postępu społecznego i gospodarczego kraju.

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie pracy departamentu prawnego,
  • edytowanie i formatowanie dokumentów,
  • przygotowanie do wysyłki pism kierowanych do sądów i innych instytucji,
  • nadzorowanie archiwizacji oraz obiegu dokumentów w ramach departamentu, faktur oraz korespondencji,
  • bieżące wsparcie operacyjne pracy prawników, w tym w szczególności w zakresie nadzoru nad kalendarzem terminów i posiedzeń sądowych,
  • organizowanie spotkań.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku asystenckim (dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe zdobyte w kancelarii prawnej lub departamencie prawnym),
  • bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w powierzane zadania, ich systematyczna i dokładna realizacja,
  • umiejętność pracy w zespole.

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz system premiowy,
  • pakiet benefitów i świadczeń dodatkowych z myślą o Twoim zdrowiu i samopoczuciu,
  • ciekawe projekty i pracę z profesjonalistami, którzy chętnie dzielą się wiedzą,
  • pracę w firmie, której celem jest rozwój społeczny i gospodarczy Polski,
  • możliwość kreowania kierunku swojego rozwoju i uczestniczenia w szkoleniach podnoszących Twoje kwalifikacje,
  • pracę w zespole, który szanuje i docenia drugiego człowieka, jego pracę i zaangażowanie w realizowane zadania.

Link do Aplikacji: https://www.pracuj.pl/praca/mlodszy-specjalista-w-departamencie-prawnym-warszawa,oferta,1001202055?s=490fc332